Sajnos a rendelésed vagy a fizetésed sikertelen volt.
Sajnos a vásárlásod valamiért nem sikerült.
Kérlek, ellenőrizd a következőket:
⇒ 1. ELÍRTAD – Véletlenül elírhattad a bankkártya adatokat, vagy az ellenőrző kódot.
⇒ 2. NINCS ELÉG FEDEZET A BANKKÁRTYÁDON – lépj be a bankodba és ellenőrizd. Lehet vontak a bankszámládról egy olyan tételt, amire nem is számítottál. Fizess be rá pénzt a bankodban vagy utalj rá.
⇒ 3. TÚLLÉPTED A NAPI KÖLTÉSI LIMITET – lehet alacsonyra van állítva biztonsági okokból a vásárlási limit, vagy az is lehet, hogy ma már fizettél máshol is, és elfogyott a keret. Lépj be a bankodba és emeld meg.
⇒ 4. BANKI MEGERŐSÍTŐ KÓD – a bankok most már rendszeresen küldenek biztonsági kódot sms-ben, vagy a mobil appodba. Lehet nem írtad be. Lehet nem kaptad meg. Ha még sosem kaptál, akkor hívd a bankod, mert aktiválni kell. A lényeg, hogy ismételd meg a fizetést.
⇒ 5. LEHET ELÍRTAD AZ EMAIL CÍMED? – biztonsági okokból a bank ellennőrzi a megadott adatokat, és ha nem stimmelnek, akkor elutasítja a fizetést.
Kérlek ellenőrizd, hogy a fenti problémákat elhárítottad!
Remélem sikerül megoldanod a fizetési problémát. Ha valamiért mégsem sikerülne továbbra sem bankkártyával vásárolnod, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot, és segítek neked amiben csak tudok.
mariann@mostanyajon.hu